یک شهروند در ایران پیامی داده و انتقاداتی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد، گفته که این رژیم به دلیل تخلفات حجابی ژینا مهسا امینی را به مرگ رساند اما اکنون از زنان بیحجاب در تبلیغات استفاده میکند. شهروند افزود که حضور نیروهای مدافع رژیم در خیابانها آزاردهنده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: یک شهروند پیامی داد و گفت آنچه بیش از گرانیها مردم را آزار میدهد این است که جمهوری اسلامی به بهانه «بدحجابی» موجب جان باختن ژینا مهسا امینی شد اما حالا در تبلیغات خود از زنان بیحجاب بهرهبرداری می
0
منبع:x.com