خبرگزاری فارس به نقل از منابع محلی اعلام کرد که یک ناو آمریکایی در نزدیکی جزیره جاسک با دو موشک هدف قرار گرفت و سپس از منطقه عقبنشینی کرد. تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی از نیروی دریایی ایران اعلام کرد که ورود ناوهای جنگی آمریکا به تنگه هرمز جلوگیری شده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: خبرگزاری فارس به نقل از منابع محلی نوشت یک ناو پس از بیتوجهی به هشدارهای ایران، در نزدیکی جزیره جاسک با دو موشک هدف قرار گرفت و سپس از منطقه عقبنشینی کرد. تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی نیز به نقل از
0
منبع:x.com