محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در گفتوگوی تلویزیونی در اسلامآباد گفت که تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی است و با تلاش آمریکا برای مینروبی برخورد کرده و آن را نقض آتشبس دانست. او هشدار داد که اگر مینروب آمریکا جلوتر بیاید، به آن شلیک خواهد شد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در گفتوگوی تلویزیونی گفت که «تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی است» و افزود با تلاش آمریکا برای «مینروبی» برخورد کرده و آن را «نقض آتشبس» دانست. او گفت که
0
منبع:x.com