گزارشها نشان میدهد که با وجود اعلام آتشبس، تنها تعداد کمی از شناورها توانستهاند از تنگه هرمز عبور کنند؛ سازمان بینالمللی دریانوردی هشدار دادهاست که دریافت عوارض برای عبور از تنگههای بینالمللی میتواند به یک رویه خطرناک منجر شود.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: گزارشها نشان میدهد با وجود اعلام آتشبس تنها شمار اندکی شناور توانستهاند از تنگه هرمز عبور کنند. سازمان بینالمللی دریانوردی نیز هشدار داد دریافت عوارض برای عبور از تنگههای بینالمللی میتواند روی
0
منبع:x.com