امام جمعه تهران، محمدجواد حاجعلیاکبری، در خطبههای نماز جمعه به پیام منتسب به مجتبی خامnehای اشاره کرد و اعلام کرد که انتقام قاسم سلیمانی و سایر کشتهشدگان هنوز گرفته نشده است. او همچنین از تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه تشکر کرد که در صورت لزوم با قاطعیت به مبارزه خواهند پرداخت.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: محمدجواد حاجعلیاکبری، امام جمعه تهران، در خطبههای نماز جمعه، با اشاره به پیام منتسب به مجتبی خامنهای درباره اینکه «دشمن بداند که رهایشان نخواهیم کرد و انتقام خامنهای و تک تک کشتهشدگان را خواهیم
0
منبع:x.com