یکشنبه، سپاه پاسداران اطلاعیهای منتشر کرد که در آن تنگه هرمز را تحت کنترل خود معرفی کرد و اعلام کرد که برای شناورهای غیرنظامی عبور آماده است، اما برای شناورهای نظامی تحت هر عنوانی نقض آتشبس تلقی میشود و با شدت مورد برخورد قرار میگیرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: سپاه پاسداران یکشنبه در اطلاعیهای نوشت: «برخلاف ادعاهای کذب بعضی مقامات دشمن تنگه هرمز تحت کنترل و مدیریت هوشمند، با رعایت ضوابط خاص مربوط برای عبور بی ضرر شناورهای غیرنظامی باز است.» سپاه افزود: «ب
0
منبع:x.com