وزارت دفاع امارات متحده عربی در عصر سهشنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد که مجدداً مورد حملهٔ موشکی و پهپادی از سوی ایران قرار گرفته و در حال مقابله با آنهاست؛ همچنین گزارش شده که حملهای در روز دوشنبه منجر به آتشسوزی در منطقه صنعتی نفتی فجیره شده و سه زخمی وجود دارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: وزارت دفاع امارات متحده عربی عصر سهشنبه ۱۵ اردیبهشت مدعی شد که بار دیگر مورد حملهٔ موشکی و پهپادی ایران قرار گرفته و در حال مقابله با این پرتابههاست. در همین زمینه، گزارش شده که صدای آژیر خطر در دو
0
منبع:x.com