آمریکا اعلام کرده است که از عصر روز دوشنبه محاصره دریایی بنادر ایران در تنگه هرمز آغاز خواهد شد؛ همزمان ارتش اسرائیل در وضعیت آمادهباش بالا قرار گرفته است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: همزمان با اعلام آمریکا برای محاصره تنگه هرمز، ارتش اسرائیل اعلام کرد در وضعیت آمادهباش بالا قرار دارد و تغییری در دستورالعملهای فرماندهی جبهه داخلی برای غیرنظامیان ایجاد نشده است. بر اساس اعلام دون
0
منبع:x.com