وزرای خارجه عربستان سعودی، مصر و ترکیه برای گفتوگو درباره تنشهای منطقه به پاکستان آمدهاند. روزترز گزارش داده است که این مذاکرات در چارچوب تلاشهای کشتیرانی برای بازگشایی تنگه هرمز متمرکز بودهاند.
Anonymous Submission

@ايران اينترنشنال: وزرای خارجه عربستان سعودی، مصر و ترکیه برای گفتوگو درباره تنشهای منطقه وارد پاکستان شدند. رویترز به نقل از پنج منبع آگاه گزارش داد این گفتوگوها در چارچوب تلاشهای گسترده برای تثبیت جریانهای کشتیر
0
منبع:x.com