جمعی از ایرانیان در هامبورگ، سهشنبه هشتم اردیبهشت، تجمع برگزار کردند و در اعتراض به قطع اینترنت، سرکوب شهروندان و صدور احکام اعدام در ایران، نیتمندیهای خود را اعلام کردند. آنها از سازمانهای بینالمللی خواستند سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار دهند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: ویدیوهای دریافتی نشان میدهد جمعی از ایرانیان هامبورگ، سهشنبه هشتم اردیبهشت، در اعتراض به قطع اینترنت و سرکوب شهروندان در ایران و نیز صدور و اجرای احکام اعدام از سوی جمهوری اسلامی تجمع برگزار کردند.
0
منبع:x.com