محمود نبویان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، در شبکه ایکس انتقادی علیه حضور اصحاب توافق برجام و قالیباف در مذاکرات با امریکا ورد کرد و از حذف آنها از تیم مذاکرهکننده خواست. او همچنین در پستهای دیگر خود به دنبالکاری برخی مسئولین و سیاستمداران برای آمارسازیهای غلط اشاره کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: محمود نبویان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در شبکه ایکس نوشت: «با وجود سابقه بدعهدی آمریکا و به ویژه حضور اصحاب توافق ذلت بار برجام بههمراه قالیباف در مذاکرات، هیچ امیدی به مذاکره و توافق مطلوب برای ا
0
منبع:x.com