نخست‌وزیر بریتانیا ری شارمر اعلام کرد که کشورش "هر کاری که بتواند" برای کاهش تأثیرات جنگ ایران بر مردم و بازگشایی تنگه هرمز انجام خواهد داد و اشاره کرد که نیاز به ایجاد یک ائتلاف کشوری برای رسیدن به آتش‌بس دائمی و حفظ راهروی هرمز وجود دارد.

Anonymous Submissionری, تهران
@ایران وایر: «کی‌یر استارمر»، نخست‌وزیر بریتانیا تأکید کرد که «هر کاری که بتواند» برای کاهش تأثیرات جنگ ایران بر مردم و بازگشایی تنگه هرمز انجام خواهد داد.

او به خبرنگاران گفت: «بسیار مهم است که ائتلافی از کشورها

@ایران وایر: «کی‌یر استارمر»، نخست‌وزیر بریتانیا تأکید کرد که «هر کاری که بتواند» برای کاهش تأثیرات جنگ ایران بر مردم و بازگشایی تنگه هرمز انجام خواهد داد. او به خبرنگاران گفت: «بسیار مهم است که ائتلافی از کشورها

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط