در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۵، تیم هاوکینز سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام اعلام کرد که ۲۲ خدمه کشتی توسکا که در پی تلاش برای دور زدن محاصره دریایی تنگه هرمز توقیف شده بودند، به پاکستان منتقل شدهاند و کشتی به مالک اصلی بازگردانده شده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇺🇸🇵🇰🦀انتقال خدمه کشتی توسکا پس از توقیف در تنگه هرمز و بازگشت کشتی به مالک اصلی/تیم هاوکینز سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام اعلام کرد ۲۲ خدمه کشتی توسکا که در پی تلاش برای دور زدن محاصره دری
0
منبع:x.com