شرکت مرسک، دومین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان، در سهشنبه اعلام کرد که وضعیت تنگه هرمز برای عبور کشتیهایش بیش از حد خطرناک و بیثبات است و در حال حاضر تصمیم گرفته است از عبور از این تنگه خودداری کند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: شرکت مرسک، دومین شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری جهان، سهشنبه اعلام کرد وضعیت تنگه هرمز برای عبور کشتیهایش بیش از حد خطرناک و بیثبات است. این شرکت در بیانیهای اعلام کرد نوسان و بیثباتی ادامه دارد و
0
منبع:x.com