مسعود پزشکیان در جریان سفر خود به اسلامآباد، پاکستان، گفت که بحث درباره موشکها در هرگونه تفاهمنامه وجود نخواهد داشت و ایران بدون دارایی موشکی توسط اسرائیل و آمریکا تهدید میشد. او همچنین اشاره کرد که با مقامات پاکستانی گفتوگوهای سازنده داشته است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مسعود پزشکیان در جریان سفر به اسلامآباد گفت: «بحث موشکی در تفاهمنامه نیست و هیچوقت وجود نخواهد داشت.» پزشکیان به خبرنگاران گفت: «اگر موشکهای ما نبود اسرائیل و آمریکا ایران را مثل غزه شخم میزدند.
0
منبع:x.com