وزارت خارجه امارات متحده عربی حمله جمهوری اسلامی به نفتکش شرکت نفت ابوظبی در زمان عبور از تنگه هرمز را محکوم کرد و اعلام کرد که هیچ مجروحی در این حادثه رخ نداده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: وزارت خارجه امارات متحده عربی حمله جمهوری اسلامی به نفتکش شرکت نفت ابوظبی هنگام عبور از تنگه هرمز را محکوم کرد. طبق اعلام رسمی امارات متحده عربی، در این حادثه کسی مجروح نشد. وزارت خارجه امارات اعلام
0
منبع:x.com