مسعود پزشکیان، روز دوشنبه در شبکه ایکس، به پاپ لئون چهاردهم خطاب شد و توهین به او را محکوم کرد و اعلام کرد که هتک حرمت عیسی برای هیچکس قابل قبول نیست. پیشتر دونالد ترامپ نیز پاپ لئون چهاردهم را در برابر جرم و جنایت «ضعیف» و در سیاست خارجی «افتضاح» توصیف کرده بود.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مسعود پزشکیان روز دوشنبه خطاب به رهبر کاتولیکهای جهان در شبکه ایکس نوشت: «عالی جناب پاپ لئون چهاردهم به نمایندگی از ملت بزرگ ایران توهین به جنابعالی را محکوم میکنم و اعلام میدارم هتک حرمت عیسی، پیام
0
منبع:x.com