دوشنبه، نیروی دریایی سپاه پاسداران منطقهای جدید در تنگه هرمز را به عنوان زمینه تحت کنترل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعلام کرد، همزمان با تشدید درگیریها در کشورهای خلیج فارس.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: دوشنبه، همزمان با تشدید درگیریها در کشورهای خلیج فارس، نیروی دریایی سپاه پاسداران محدوده تازهای را در تنگه هرمز بهعنوان منطقه تحت کنترل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعلام کرد. جزییات بیشتر در گفتوگ
0
منبع:x.com