وزیر انرژی امارات متحده عربی اعلام کرد که هیچ کشوری مجاز نیست کنترل تنگه هرمز را در دست بگیرد و امارات بر اساس نیاز بازار و الزامات صنایع داخلی سطح همکاریها و تولید خود را تنظیم خواهد کرد. او همچنین از تصمیم خروج امارات از اوپک و همکاریهای آینده با تولیدکنندگان دیگر، از جمله اعضای اوپک و اوپکپلاس، صحبت کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: وزیر انرژی امارات متحده عربی، اعلام کرد هیچ کشوری نباید اجازه داشته باشد کنترل تنگه هرمز را در دست بگیرد. او تاکید کرد ابوظبی بر اساس نیاز بازار و الزامات صنایع داخلی، سطح همکاریها و تولید خود را تنظ
0
منبع:x.com