حدود ۲۴ ساعت پس از اعلام بازگشایی تنگه هرمز، قرارگاه خاتمالانبیا اعلام کرد که آبراه به شرایط قبلی بازگشته و کنترل سپاه پاسداران ا-Islamی مستمر است. همزمان، شورای عالی امنیت ملی محاصره دریایی بنادر ایران را نقض آتشبس دانست و محدودیت در گشایش تنگه را تایید کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: حدود ۲۴ ساعت پس از اعلام بازگشایی تنگه هرمز، قرارگاه خاتمالانبیا از بازگشت این آبراه به شرایط قبلی و ادامه کنترل شدید سپاه خبر داد. همزمان شورای عالی امنیت ملی، محاصره دریایی بنادر ایران را نقض آتشب
0
منبع:x.com