خبرگزاری تسنیم ادعا کرد که ارتش ایران موشکی برای اخطار به ناوهای آمریکایی در خلیج فارس شلیک کرده است، در حالی که سنتکام این ادعا را رد کرده و اعلام کرد ناوشکنهای آمریکایی برای تأمین عبور امن کشتیهای تجاری فعالیت میکنند.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: تصاویری از شلیک موشک که خبرگزاری تسنیم مدعی است برای اخطار به ناوهای آمریکایی شلیک شده است. سنتکام روز دوشنبه اعلام کرد ناوشکنهای آمریکایی پس از عبور از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شدهاند و برای تأمین
0
منبع:x.com