جمعه ۷ فورودین ۱۴۰۵، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در حساب «ایکس» خود اعلام کرد که نیروهای هوایی آمریکا حملات خود را به برخی پایگاههای نظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه میدهند.
Anonymous Submission

@ایران وایر: «سنتکام» ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا جمعه ۷فروردین۱۴۰۵ با انتشار ویدیویی در حساب «ایکس» خود، از ادامه حملات نیروهای هوایی این کشور به برخی پایگاههای جمهوری اسلامی خبر داد و نوشت: «نیروهای آمریکای
0
منبع:x.com