جنگنده اف-۱۵ ئی آمریکا پس از سقوط در کوهستانهای ایران، یکی از خلبانان آن با زخمی بودن در منطقه جا ماند و نیروهای جمهوری اسلامی و سپاه در حال جستوجوی او هستند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: پس از سقوط یک جنگنده اف-۱۵ ئی آمریکا بر فراز ایران، یکی از خدمه آن در منطقهای کوهستانی و دورافتاده جا ماند. خلبانی زخمی، در حالی که نیروهای جمهوری اسلامی و سپاه در جستوجوی او بودند.
0
منبع:x.com