ساعت ۴ صبح ۷ فروردین، پادگان پدافند سایبری سپاه در کوهک زد و تو شده بود؛ دو سوله از ساختمانهای مسکونی چسبیده به پادگان زده شدهاند و پادگان خالی از سربازان بوده است.
Anonymous Submission

@مملکته: 📝وضعیت پادگان معاونت پدافند سایبری هوافضای سپاه توی کوهک چسبیده بود به برج های مسکونی «ساعت چهارصبح ۷ فروردین پادگان پدافند سایبری سپاه رو تو کوهک زدن تمام خونه های اطرافش شیشه ها شکسته بود و دیوار
0
منبع:x.com