علی نیکزاد، نایب رییس مجلس ایران، در واکنش به محاصره آمریکا بر بنادر و سواحل جنوبی کشور، گفت که «تنگه هرمز حق مسلم ماست و به دشمن باج نمیدهیم» و افزود که «تنگه هرمز هیچگاه به وضعیت سابق بازنمیگردد.»
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: علی نیکزاد، نایب رییس مجلس، در واکنش به آغاز محاصره آمریکا بر بنادر و سواحل جنوبی ایران گفت: «تنگه هرمز حق مسلم ماست و در این زمینه به دشمن باج نمیدهیم.» او همچنین با تهدید آمریکا، گفت: «تنگه سابق هی
0
منبع:x.com