وزارت دفاع کویت در جمعه اعلام کرد که کشور طی ۲۴ ساعت گذشته با هفت پهپاد ایران درگیر بوده و تأسیسات حیاتی گارد ملی را هدف قرار داده است؛ این حملات تعدادی از پرسنل را زخمی کرده و خسارات مادی را نیز به همراه داشتهاند.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: وزارت دفاع کویت روز جمعه اعلام کرد که این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته با هفت پهپاد متخاصم در داخل حریم هوایی کویت درگیر بوده است. در این بیانیه گفته شده است که «تجاوز ایران» همچنین چندین تأسیسات حیاتی متعل
0
منبع:x.com