مدیرعامل توتالانرژی هشدار داد که ادامه انسداد تنگه هرمز دو تا سه ماه، باعث کمبود انرژی در فرانسه خواهد شد. (گزارش نیلوفر پورابراهیم، خبرنگار ایراناینترنشنال)
Anonymous Submissionهرمزگان

@ايران اينترنشنال: مدیرعامل توتالانرژی هشدار داد اگر انسداد تنگه هرمز دو تا سه ماه ادامه یابد، فرانسه با کمبود انرژی روبهرو خواهد شد. نیلوفر پورابراهیم، خبرنگار ایراناینترنشنال، گزارش میدهد
0
منبع:x.com