عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نامهای به دبیرکل سازمان ملل و رهبران کشورهای عضو شورای امنیت، قطعنامه پیشنهادی ایالات متحده و بحرین درباره بازگشایی تنگه هرمز را "یکسویه و تحریکآمیز" و "گزینشی و جانبدارانه" خواند و از سوءاستفاده شورای امنیت توسط متجاوزان هشدار داد. او محدودیتهای کنونی در تنگه هرمز را ناشی از "جنگ تجاوزکارانه، غیرموجه و غیرقانونی" آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی توصیف کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: همزمان با تلاشهای ایالات متحده و بحرین برای پیشبرد قطعنامهای در شورای امنیت درباره بازگشایی تنگه هرمز و آزادی کشتیرانی، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، این قطعنامه را «یکسویه و تحریکآم
0
منبع:x.com