نخستوزیر بریتانیا ریی شاترمر اعلام کرد که در چهارشنبه راهی خلیج فارس میشود تا با رهبران منطقه دیدار کند و تلاش کند تضمین شود که پس از آتشبس میان ایالات متحده و ایران، تنگه هرمز به طور دائم بازگشاید.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا، اعلام کرد که روز چهارشنبه راهی خلیج فارس میشود تا با رهبران منطقه دیدار و تلاش کند پس از آتشبس میان ایالات متحده و ایران، بازگشایی دائمی تنگه هرمز تضمین شود. دفتر
0
منبع:x.com