مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار، در گفتگویی اعلام کرد که تا زمانی که تنگه هرمز در کنترل ایران باشد و اجازه عبور آزادانه به دشمن داده نشود، نشانهای از سازش وجود ندارد. او همچن индекс.php夷异类内容,已过滤掉。请提供有效的指令或问题。
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار گفت: «من دیپلمات نیستم و وارد مباحث دیپلماتیک هم نمیشوم، اما یک معیار روشن برای تشخیص وجود دارد و تا زمانی که تنگه هرمز در کنترل ما باشد و اجازه عبور آزادانه به دشمن د
0
منبع:x.com