قاسم روانبخش، نماینده قم در مجلس، گفت که آمریکا مواجه با یک دوراهی است و باید انتخاب کند که حاکمیت جمهوری اسلامی بر تنگه هرمز را پذیرفته یا تبعات موشکباران ۴۰ روزه علیه خود و همپیمانانش را تحمل کند. او همچنین اشاره کرد که اگر آمریکا زیادهروی کند، حوثیها ممکن است الگوی مقابله در تنگه هرمز را در بابالمندب تکرار کنند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: قاسم روانبخش، نماینده قم در مجلس، گفت: «آمریکا اکنون بر سر یک دوراهی است؛ یا باید حاکمیت جمهوری اسلامی بر تنگه هرمز را بپذیرد و یا با آغاز مجدد درگیری، تبعات موشکباران ۴۰ روزه علیه خود و همپیمانانش
0
منبع:x.com