رئیس آژانس بینالمللی انرژی، فاتیح بیرول، در مصاحبه با شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرد که برای بازگشت تولید نفت و گاز ایران به سطح پیش از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، به حداقل دو سال زمان لازم است. او اشاره کرد که تأسیسات نفتی و گازی آسیب دیده و تنگه هرمز بسته است، که این امر موجب کاهش عرضه نفت به بازار جهانی شده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: 🔸رئیس آژانس بینالمللی انرژی میگوید برای بازگشت به سطح تولید نفت و گاز به دوران پیش از جنگ آمریکا و و اسرائیل با ایران احتمالا به دو سال زمان نیاز است. 🔸 فاتیح بیرول بذ اشاره به اهمیت این زمانبند
0
منبع:x.com