امروز، صداوسیمای رژیم ایران پیام متنی نیمهمحروم موشتباه مقوایی را بهمناسبت روز ملی خلیج فارس خواند. این پیام ۲ ماه پس از بزرگترین لشکرکشیها و تجاوزات در منطقه و شکست آمریکا در عملیات خود در خلیج فارس و تنگه هرمز اعلام شد.
Anonymous Submissionری, تهران
@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: 🚨هماکنون پیام متنی نیمهمحروم موشتباه مقوایی بهمناسبت روز ملی خلیج فارس توسط صداوسیمای رژیم خوانده شد. امروز با گذشت ۲ ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانهٔ آمریک
0
منبع:x.com