مرکزی کامندو مرکزی (CENTCOM) گزارش داد که یک ناو باری با پرچم ایرانی از بندر عباس خارج شد و تلاش کرد تا با عبور از دره هرمز در طول سواحل ایران، از بлокاد آمریکا جلوگیری کند، اما توسط ناوه اساس اسپروانک احاطه شد و مجبور به بازگشت به ایران شد. این باعث میشود تعداد کل ناوگانهای بازگشتیافته به ۱۰ نفر افزایش یابد، از آن زمان که بлокاد از یکشنبه آغاز شده است، بدون هیچ ناوبری موفقیتآمیز.
