در خوزستان، ۲۲ نفر به دلیل گفتگو با رسانه‌های خارجی از دستگیری شده‌اند.

Anonymous Submissionری, تهران

در خوزستان ۲۲ نفر به دلیل گفتگو با رسانه‌های خارجی از دستگیری شده‌اند. این رژیم از حقیقت اینقدر پرهیز کرده که این افراد را زندانی می‌کند.

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط