مقامات امارات متحده عربی در حال لعنت کردن رژیم اسلامی ایران و شکایت از حملات آن هستند، فقط چند ماه پس از پایان جنگ بین ایالات متحده و ایران.
Anonymous Submission

کриز دیدار: به توانبستی از افسران امارات که از رژیم اسلامی ایران لعنت میکنند و درباره حملات او شکایت میکنند، فراموش نکنید. فقط چند ماه پس از پایان این جنگ، مجدداً بهترین صداقت را در جنگ با ایران نشان خواهند داد.
0
منبع:x.com