@Open Source Intel: Hezbollah leader Naim Qassem in a written statement: "There is no ceasefire in Lebanon, there is Israeli-American aggression. Israel has not taken a single step under the ceasefire agreement. We have
Hezbollah رهبر حزب الله، ناییم قاسم، در ایستادهنامهای اعلام کرده است که هیچ سقف جنگی در لبنان وجود ندارد و حملهی اسرائیل و آمریکا ادامه دارد. او اضافه کرده است که سربازان حزب الله با استفاده از تaktikهای پرس و جو از سراسر لبنان عملیات خود را انجام میدهند و هیچ خط قرمز یا منطقهی میانهای وجود ندارد.
Anonymous Submission

0
منبع:x.com