گلدی گهماری ادیان، یکی از دنبالکنندگان را، مانع شدن از نظر دادن درباره اوضاع ایران مگر اینکه تجربه زندگی تحت یک دیکتاتورشی وحشتناک را داشته باشند، ارجاع میکند به شکلهای شدید سیاسی از وحشگونی دولت. گهماری تاکید میکند که ایرانیان به جنگ دنبال نمیکنند بلکه با شوق برای فرار از رژیم فاشیستی ۴۷ ساله که آنها را تحت کنترل دارد، دست و پای اردو دارند.
Anonymous Submissionری, تهران
گلسا قمری | @GoldieGhamari: سلام Adrian. از آنجا که از من پیام رسانی میکنید، به شما چند نکته دوستانه در مورد نحوه تعامل با ایرانیان که آگاهی از وحشتناک بودن زندگی تحت دیکتاتوری اسلامی دارند، ارائه میدهم: اگر و اگر
0
منبع:x.com