محمدباقر قالیباف، رییس مجلس ایران، در ایکس خبرگزاری خود نوشت که جمهوری اسلامی با مدیریت تنگه هرمز، خود و کشورهای همسایه را از فوایدی بدون حضور آمریکا برخوردار خواهد کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، با انتشار پستی در ایکس نوشت: «جمهوری اسلامی با اعمال مدیریت بر تنگه هرمز، خود و همسایگان را از نعمت ارزشمند آیندهای بدون حضور و دخالت آمریکا برخوردار خواهد کرد.» https://
0
منبع:x.com