@נועה מגיד | Noa magid: I am disgusted - a fake ceasefire with TERRORISTS. While we are in shelters, missiles over our heads. While millions of innocent Iranians have lost hope.
نوای مگد از امضای سخنگی با تروریستان غضبان شده و در حالی که مردم در پناهگاهها هستند و موشکها در ارتفاع وجود دارند، میلیونها ایرانی بیامید شدهاند.
Anonymous Submission

0
منبع:x.com