@WarMonitor🇺🇦🇬🇧: I think if the US navy does go into the Strait of Hormuz that Is going to be a pretty dangerous mission... if an Iranian gunboat tries something funny or running into mines they have been deploying.
در صورت ورود ناوگان نیروی دریایی آمریکا به دره هرمز، این عملیات خطرناک خواهد بود، زیرا دریاییان ایران ممکن است در حال نصب منهای نظامی باشند یا رفتارهای تهدیدکننده داشته باشند.
Anonymous Submissionهرمزگان
0
منبع:x.com