@WarMonitor🇺🇦🇬🇧: Iran has broadcast this message to ships around the strait of Hormuz: "Attention all ships, regarding the failure ⁠of the U.S. government to fulfil its commitment in the negotiation, Iran declares the

ایران پیامی را به کشتی‌های موجود در دریاچه هرمز ارسال کرده است: "توجه همه کشتی‌ها، به دلیل عدم انجام تعهدات دولت آمریکا در مذاکرات، ایران دریاچه هرمز را به طور کامل بسته اعلام می‌کند."

Anonymous Submissionهرمزگان
0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط

@ايران اينترنشنال: مراد ویسی، تحلیل‌گر ارشد ایران‌اینترنشنال، گفت: «جمهوری اسلامی اهمیت تفاهم‌نامه باآمریکا را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد و مسئولیتش را به گردن پزشکیان می‌اندازد، چون نگران موضوع مهم‌تری در پیش رو است. طی حدود
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: مراد ویسی، تحلیل‌گر ارشد ایران‌اینترنشنال، گفت: «جمهوری اسلامی اهمیت تفاهم‌نامه باآمریکا را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد و مسئولیتش را به گردن پزشکیان می‌اندازد، چون نگران موضوع مهم‌تری در پیش رو است. طی حدود

0
ادامه مطلب
@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات
واکنش‌های بین‌المللی

@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد.

سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد. سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای

0
ادامه مطلب