در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۵، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از طریق فرکانسهای رادیویی دریایی اعلام کرد که پلهای مرکزی در خروجی شورغاز (هورمو즈) برای تمامی کشتیها و بدون توجه به ملیت آنها بسته شده است. اعلامیه از عدم ارتقای دولت آمریکا به ارائه تعهدات در مذاکرات اشاره کرد، طبق گزارش رuters.
Anonymous Submissionهرمزگان
ایران اعلام کرده است که تهیه مرداب هرمز کاملا بسته شده است. هیچ کشتی به هر نوع و نژادی مجاز به عبور از این مسیر نیست.
0
منبع:x.com