رژیم اسلامی ماراندی اعلام کرد که ایران برای کنترل خروجی هرمز مبارزه خواهد کرد و موفق خواهد شد، همچنین هشدار داد که اگر امریکا تحرکت بیشتری انجام دهد، کشورهای خلیج فارس قابل سکونت نخواهند بود. ماراندی همچنین ساکنان کشورهای خلیج فارس را تشویش داد تا از خانهها خارج شوند.
Anonymous Submissionهرمزگان

ایران در جنگ برای کنترل خروجی هرمز موفق خواهد بود. اگر امریکا تنش را افزایش دهد، کشورهای خلیج فارس وجود خواهند کرد. اگر من در آنجا زندگی میکردم، اکنون از آنجا برمیآمد.
0
منبع:x.com