@Open Source Intel: NEW 🔴 Following reports of no ships departing Iranian reports, at least 2 ships that departed from Iranian ports transited the Strait of Hormuz, despite the U.S. blockade in the area. The report is
در پی گزارشهایی در مورد عدم خروج کشتیها از بندرهای ایرانی، حداقل دو کشتی که از بندرهای ایرانی خارج شدهاند، از طریق شکلهای هرمز عبور کردهاند، با وجود بлокاد آمریکا در منطقه. یکی از این کشتیها با پرچم لیبریا و دیگری با پرچم کوموروس عبور کرده است.
Anonymous Submissionهرمزگان
0
منبع:x.com