دادههای حملونقل نشان میدهد کشتی "Peace Gulf" با پرچم پاناما امروز از طریق تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده و به سمت بندر الحمریه در امارات متحده عربی حرکت کرده است. پیش از این، دو نفتکش دیگر تحریمشده توسط آمریکا از تنگه هرمز عبور کرده بودند.
Anonymous Submissionری, تهران
@اتاق خبر منوتو: دادههای حملونقل نشان میدهد نفتکش سوم مرتبط با ایران امروز از طریق تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده است. بر اساس دادههای الاسایجی؛ کشتی «Peace Gulf» با پرچم پاناما به سمت بندر الحمریه در امارات متحد
0
منبع:x.com