در یک سخنرانی تلویزیونی، رئیس مجلس شورای عالی ایران، محمدباقر قلیباف، اعلام کرد که پassage هرمز تحت کنترل جمهوری اسلامی است و هشدار داد که اگر ایالات متحده مانع خود را نکنات، حمل و نقل از طریق این پassage محدود خواهد شد. قلیباف همچنین ادعا کرد که ایران به تلاش آمریکا برای پاکسازی عبوسها با ردیفبندی مجدد واگذاری پاسخ داد و اظهار داشت که آمریکاییها پسگیری کردند پس از درخواست ۱۵ دقیقه برای مشورت.
Anonymous Submissionهرمزگان

شورای عالی ایران: محمدبagher غلباف، رئیس مجلس شورا: «ممکن نیست دیگران از دره هرمز عبور کنند در حالی که ما نمیتوانیم.» در یک سخنرانی تلویزیونی، غلباف درباره دره هرمز گفت:
0
منبع:x.com