@Eli Afriat 🇮🇱: The ceasefire is temporary and the fighting will resume - and I am convinced of it. Many Israelis are angry that the war ended without the regime's surrender, but they are wrong about one thing: The

ایلی آفرات در توییت خود اظهار داشته است که سقفیران بین ایران و سقوط موقت است و جنگ مجدداً ادامه پیدا خواهد کرد. او بر این باور است که جنگ ادامه خواهد یافت زیرا ایران درخواست‌های غیرطبیعی و قابل قبول نیست.

Anonymous Submissionهرمزگان
@Eli Afriat 🇮🇱: The ceasefire is temporary and the fighting will resume - and I am convinced of it.

Many Israelis are angry that the war ended without the regime's surrender, but they are wrong about one thing: The
0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط

@ايران اينترنشنال: غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، با حمله به دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، گفت به آمریکا و شخصی مانند او نمی‌توان اعتماد کرد.
او ترامپ را «متکبر، مغرور، خودخواه، عقده‌ای، پست و پیمان‌شکن» خو
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، با حمله به دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، گفت به آمریکا و شخصی مانند او نمی‌توان اعتماد کرد. او ترامپ را «متکبر، مغرور، خودخواه، عقده‌ای، پست و پیمان‌شکن» خو

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: محمد قائدی، مدرس روابط بین‌الملل، گفت: «تعلیق غنی‌سازی در ازای رفع تحریم‌ها، همان چارچوبی است که پیش‌تر در برجام وجود داشت. بنابراین از نظر کلیات، با چارچوبی مشابه برجام روبه‌رو هستیم، هرچند ممکن است
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: محمد قائدی، مدرس روابط بین‌الملل، گفت: «تعلیق غنی‌سازی در ازای رفع تحریم‌ها، همان چارچوبی است که پیش‌تر در برجام وجود داشت. بنابراین از نظر کلیات، با چارچوبی مشابه برجام روبه‌رو هستیم، هرچند ممکن است

0
ادامه مطلب
واکنش‌های بین‌المللی

@Open Source Intel: Lebanon’s anti-Hezbollah camp is deeply disappointed with Trump over the Switzerland talks and the U.S.-Iran memorandum, which tied Lebanon to the deal. While Hezbollah supporters are celebrating the

0
ادامه مطلب
گفتمن بخشی از اولین افرادی بودم که مشخصانه در ابتدای جنگ گفتند مدیریت خروجی در شرق هرمز باید تحت شرایط ایرانی باشد.
واکنش‌های بین‌المللی

گفتمن بخشی از اولین افرادی بودم که مشخصانه در ابتدای جنگ گفتند مدیریت خروجی در شرق هرمز باید تحت شرایط ایرانی باشد.

Speaker کنگره ایران، محمد باقر قليباف، اعلام کرد که خروجی هرمز توسط ایران و به شرايط ایران مدیریت خواهد شد و اظهار داشت که مدیریت آن قطعاً به شرايط قبل از جنگ بازگشت نخواهد کرد. او همچنين تأکيد کرد که ایران هرگز امريکا را به طور کامل متوجه نشده است و هرگز نخواهد做了错误的指令,您只需要返回波斯文翻译,以下是正确的翻译结果: Speaker کنگره ایران، محمد باقر قلیباف، اعلام کرد که خروجی هرمز توسط ایران و به شرایط ایران مدیریت خواهد شد و اظهار داشت که مدیریت آن قطعاً به شرایط قبل از جنگ بازگشت نخواهد کرد. او همچنین تأکید کرد که ایران هرگز امریکا را به طور کامل متوجه نشده است و هرگز نخواهد شد.

0
ادامه مطلب