@Masih Alinejad 🏳️: The Iranian regime wants to kill Narges Mohammadi because they are afraid of the voice of opposition from inside the country. She is a a Nobel Peace Prize winner, a symbol of courage and peace. But
نظام حاکم در ایران میخواهد نarges Mohammadi را کشت زیرا از صدای مخالفت داخل کشور پائین دستان دارد. او به عنوان یک برنده جایزه صلح نوبل و نماینده شجاعت و صلح شناخته میشود، اما دولت ایران تلاش میکند تا با عدم ارائه درمان ضروری به او، او را به کIllness>. دعوت میشود تا او را به پزشکان مستقل منتقل کنند و بدون شرط آزاد کنند.
Anonymous Submissionتهران

0
منبع:x.com