@𝐍𝐢𝐨𝐡 𝐁𝐞𝐫𝐠 🇮🇷 ✡︎: This could very easily be a way to further create division and infighting within the regime in Iran. I don't believe anyone has asked for a ceasefire.

این ممکن است به عنوان یک روش برای ایجاد بیشتر تقسیم‌بندی و خوندهی بین افراد رژیم ایران استفاده شود. هیچ کس درخواست تعویق جنگ را نکرده است.

Anonymous Submission
@𝐍𝐢𝐨𝐡 𝐁𝐞𝐫𝐠 🇮🇷 ✡︎: This could very easily be a way to further create division and infighting within the regime in Iran.

I don't believe anyone has asked for a ceasefire.
0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط